dag 6&7 - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Arend en koen Bonnet - WaarBenJij.nu dag 6&7 - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Arend en koen Bonnet - WaarBenJij.nu

dag 6&7

Blijf op de hoogte en volg Arend en koen

09 November 2016 | Nieuw Zeeland, Rotorua

vandaag zijn we binnendoor naar roturoa gereden. was een lange weg met veel bochten. door de laag hangende wolken was het uizicht wat minder mooi wel hebben we een aantal watervallen gezien.

deze tocht nam de geheele dag in beslag. savons zijn we alleen nog even naar een dierentuin geweest om de kiwi te zien.

de volgende dag zijn we langs 2 parken geweest met gijzers,kraters,warmwater poelen en modder poelen. hier hebben we heel de dag ons prima vermaakt en savons nog een rondje om het meer gemaakt.

helaas moet ik nu gaan slapen want morgen gaatt de wekker om 6.30uur om rond 7 uur te vertrekken naar het hobbit dorp.

• 09 November 2016 - 10:58

Denny Stouten:

Hier liggen heel veel kiwi's op de groenteafdeling van de supermarkt.

• 09 November 2016 - 16:04

Leoni:

Heel gezond, maar je vertelde dat jullie lekker eten, goed tussendoortje voor onderweg.
    Mooie foto's genieten mannen. Liefs

• 09 November 2016 - 16:47

Esther:

Heerlijk om jullie verslagen te lezen, stress of je het tankstation wel of net niet gaat halen, zo herkenbaar