dag 16 - Reisverslag uit Punakaiki, Nieuw Zeeland van Arend en koen Bonnet - WaarBenJij.nu dag 16 - Reisverslag uit Punakaiki, Nieuw Zeeland van Arend en koen Bonnet - WaarBenJij.nu

dag 16

Blijf op de hoogte en volg Arend en koen

01 Januari 1970 | Nieuw Zeeland, Punakaiki

vandaag hebben we een beetje rustige ochtend gehad. aangezien we de goudpan die we gister gehuurd hadden vandaag pas om 9 uur konden terug brengen konden we uitslapen.

we zijn uiteindelijk rond 10 uur vertrokken uit reefton opweg naar de zeeleeuwen. aangezien me vader heel graag wou lopen ben ik met hem mee gegaan tot de zeeleeuwen. hierna ben ik terug gegaan naar de auto en is hij verder doorgelopen. ik heb de auto toen gepakt en ben omgeresen naar het punt waar hij uit zou komen. inmiddels was de zon aardig door gekomen waardoor ik besloot op het gras te gaan liggen wachten in de zon ipv hem tegemoet te lopen. de rust duurde helaas niet lang want 2 rare vogels met een lange snavel begonnen mij aan te vallen:-(. ik heb er niet lang gezeten want na 5 minuten was me vader er ook en gingen we door naar de pancacke rocks.
de pancacke rocks waren wel leuk maar de blow hols waren veer indrukwekkender, waar het water door gaten in de rotsen omhoog werd geduwd en meters hoger er uit kwam als een soort gijzer.
hierna zijn we door gereden naar greymouth om de volgende dag naar de frans joseph gletsjer te gaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Punakaiki

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 November 2016

dag 17

09 November 2016

dag 6&7

07 November 2016

dag 4 & 5

01 Januari 1970

dag 15

01 Januari 1970

dag 16
Arend en koen

Actief sinds 02 Nov. 2016
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 5235

Voorgaande reizen:

02 November 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: