dag 1 - Reisverslag uit Hanmer Springs, Nieuw Zeeland van Arend en koen Bonnet - WaarBenJij.nu dag 1 - Reisverslag uit Hanmer Springs, Nieuw Zeeland van Arend en koen Bonnet - WaarBenJij.nu

dag 1

Blijf op de hoogte en volg Arend en koen

01 Januari 1970 | Nieuw Zeeland, Hanmer Springs

de eerste dag van onze reis in nieuw zeeland gaat nu dan echt beginnen. nadat we hadden uitgecheckt bij het hostel zijn we eerst de benodigde inkopen gaan doen. me broer en schoonzus waren zo aardig om hun mummie slaapzakken aan ons uit te lenen, helaas kwam ik er de eerste nacht achter dat hij eigenlijk iets te klein voor me was. bij een winkel waar ze onder andere kampeerspullen hadden zag ik een mummie slaapzak liggen voor $50 aangezien de ander te klein is deze toch maar aangeschaft. toen ik bij de kassa kwam bleek hij echter maar $20 te zijn.

nadat we alle inkopen gedaan hadden zijn we naar hanmer springs gereden. de weg hier naar toe is te vergelijken met een autoweg. na 1,5 uur rijden waren we er al en het was pas 14.30 uur. even inchecken bij het hostel en nog een klein stukje rijden. de weg die we hadden uitgekozen was een graffel weg die over ging in een 4x4 pad. gelukkig hebben we een suv gehuurd dus dit moest ons wel lukken.
na een paar kilometer rijden snapte we ook waarom het een 4x4 route was omdat we door een rivierbedding heen moesten.

uiteindelijk waren we na 1,5 uur rijden weer terug in hanmer springs en zijn we naar de hot water pools gegaan.

nog even eten en toen snel naar bed want de volgende dag gingen we een rit maken van 7 uur.

• 05 November 2016 - 08:10

Esthee:

Mijn slaapzak te klein voor jou

• 05 November 2016 - 08:13

Esther:

Mijn slaapzak te klein voor jou??

• 05 November 2016 - 10:38

Leoni:

Lievers, maak ajb een andere profiel foto. Samen zweefvliegen .
    Als je door klikt op jullie reis zie ik de wonderlijkste info.
    Liefs