dag 2 - Reisverslag uit Picton, Australië van Arend en koen Bonnet - WaarBenJij.nu dag 2 - Reisverslag uit Picton, Australië van Arend en koen Bonnet - WaarBenJij.nu

dag 2

Blijf op de hoogte en volg Arend en koen

01 Januari 1970 | Australië, Picton

vandaag gingen we een tocht man 7 uur maken +/- 350km. naar picton via de weg 7A. deze weg bestond alleen maar uit graffel en ging over prive tereinen heen. met een gemiddelde snelheid van 50km/h ging de rit toch best snel.
halverwege kwamen we een picknick plaats tegen en zijn hier ook meteen gaan eten aangezien het alweer 12 uur was. ik heb hierna nog ongeveer 80km doorgereden waarna ik het stuur over heb gegeven aan me vader.
we moesten toen nog een kleine 100km . we moesten na een klein half uurtje helaas wal weer stoppen want er lag opeens een steen op de weg die wij mee pakte en hierdoor een lekkeband kregen.
het wisselen ging bijzonder snel en na 15min waren we alweer onderweg naar picton.

in picton hebben we de veerboot geboekt voor de volgende dag naar het noorder eiland.

de camping/hostel waar wij verbleven kan ik iedereen aanraden die deze kant op gaat. super aardige mensen en genoeg ruimte. de eigenaar heeft voor ons ongeveer 1 uur gebeld met de verhuur maatschapij om iets te regelen voor de lekkeband.
bij picton was de band niet verkrijgbaar, aangezien we de volgende dag naar het noordereiland zouden gaan heeft hij geregeld dat we daar een band konden halen. helaas moeten we hiervoor wel wachten tot maandag. we komen met de veerboot pas om 17:30 uur aan en de garage gaat al om 12 uur dicht op zaterdag.
omdat we hierdoor een dag minder hebben voor onze reis heeft de eigenaar van de camping voorons kunnen regelen dat we ook 1dag minder hoeven te betalen voor de huur van de auto.

• 05 November 2016 - 08:14

Esther:

Bonnets en auto's huren, wereldwijd nr1 op de zwarte lijst!

• 05 November 2016 - 08:57

Denny Stouten:

Wat een avonturen!! Geniet ervan, het zal een onvergetelijke reis worden. Ik ben benieuwd wanneer je in Omarama bent.

• 05 November 2016 - 10:44

Leoni:

Nou mannen, Welterusten. Komt goed nu jullie morgen gaan zweefvliegen was er anders met doorrijden niet van gekomen, Lucky toch. Nou ja jullie lossen het zeer gepast op. Liefs

• 06 November 2016 - 08:15

Koen:

Esther, uk was het niet me vader zat achter het stuur.

• 06 November 2016 - 10:52

Esther:

Dat is toch ook een Bonnet ;)